Hvis du ønsker at Eventhuset klarer rengøringen efter dine gæster og din fest, så stiller Eventhuset sit rengøringspersonale til rådighed.
Slutrengøring efter fester indeholder:
Vi vasker gulvene
Vi rengør alle toiletter, wc-kummer, pissoir, håndvaske og spejle
Vi vasker gulve i køkken, bar, spejle og gangarealer
Vi vasker/aftørre sofaer, sofaborde og loungeborde
Vi vasker baren og bardisken
Vi vasker trappen fra stue, første og anden sal.
Vi vasker gulv i indgangspartiet i stueetagen.
Vi vasker gulv i garderoden i stueetagen
Det er altid lejers opgave og ansvar, at følgende udføres:
Alt oprydning Feje gulve i de lejede lokaler (Indgangsparti, selskabslokale, køkken, gangarealer samt toiletter)
Stole og borde skal rengøres, stables og slås sammen
Alt service skal være vasket grundigt op og sat tilbage i samme orden som det blev modtaget.
Glas & bestik skal tørres/pudses efter med viskestykke Køkkenet skal være tømt for mad, medbragt emballage og service mm.
Alt affald er fjernet og lagt i container (Der følger en container med i lejen) Ekstra affald skal tages med eller der betales for ekstra container. Pris pr. ekstra container kr. 150
Alt affald/cigaret skodder/tomme flasker/dåser mv. fjernes fra udendørsarealer på hele det leje område, også udenfor matriklen
Hvis lejer efterlader opkast og lignende, inde eller uden for selskabslokalerne, og udlejer skal rengøre efter lejer, fratrækkes der yderligere kr. 1.000 i depositum pr. sted der er opkast, ud over øvrige rengøringsomkostninger.
Der må IKKE affyres konfetti rør indendørs eller udendørs i Eventhuset.
Hvis lejer affyrer konfetti rør inde eller uden for selskabslokalerne, fratrækkes der yderligere kr. 1.000 i depositum pr. sted der er blevet affyret.
Pris for slutrengøring ved voksenfester: kr. 2.500
Pris for slutrengøring ved ungdomsfester: kr. 3.000
Spisende gæster: Kapacitet op til 120 personer, afhængig af valgte bordopstilling i lokale 2 (2. Sal)
Spisende gæster: Kapacitet op til 80 personer, afhængig af valgte bordopstilling i lokale 1 (Stuen)
Stoleopsætning: Kapacitet op til 200 personer (Biograf rækker) til fx foredrag mv. i lokale 2 (2. Sal)
Stående receptioner: Kapacitet op til 250 personer
Flot og præsentabelt selskabslokale 1, på I alt 165 m2
Flot og præsentabelt selskabslokale 2, på I alt 220 m2
Begge selskabslokaler er ny istandsatte med skråvægge og vinduer til alle sider i lokale 2, og i lokale 1, er der direkte adgang ud til kæmpe stor terrasse og stor have. Begge selskabslokaler fremtræder utrolig hyggelige og præsentable.
I Eventhusets selskabslokaler skal der ikke tages hensyn til privat beboelse, vedrørende støj og musik.
Beliggenhed: Tæt på S-station, bus/natbus og motorvej E20 samt O4.
Gratis parkering.
God service
Eventhusets vagter var utrolig hjælpsomme og fandt min telefon der var blevet væk under fest i Eventhusets lokaler.
— Charlotte
Fedt lysshow
Bedre lysshow end på de fleste diskoteker..
— Søren
Private omgivelser uden klager over støj
Endelig en fest der ikke blev stoppet grundet for høj musik.
— Jesper
Gode parkeringsforhold
Skønt at kunne komme til at perkere tæt på lokalet uden at bruge en evighed på at finde en parkeringsplads..
— Katja
Gode lokaler
Fedt at kunne holde fest og samlet kunne gå på natklub unde at blive skulle dele natklubben med andre eller ikke kunne komme samlet på natklub..
— Mathilde
Bedste fest ever
Fede lokaler og forrygende DJ nemt at komme til og fra diskoteket og god betjening i baren..
— Mikkel